4/28/2007

uyt d'oude doos

Je kent het wel; je zoekt iets waarvan je weet dat het zich in die ene kast met allerlei rotzooi bevindt. Voor je het weet ben je vergeten wat je zocht. In plaats daarvan zit je, omringd door dingen waarvan je vergeten was dat je ze nog had, oude schriften en dagboeken en klasgenotenboekjes (wat kan worden gezien als analoge versie van Hyves.nl) door te lezen. Ik kwam een stapel mappen tegen met tekeningen die ik vroeger heb gemaakt. Sommige zijn tenenkrommend (mijn illustraties voor een autobiografie die ik ooit ben gestart op 9 jarige leeftijd) sommige best wel cool (een tekening van BZN; Jan Keizer en Annie Schilder swingen de pan uit). En ja, die Honda-tekening, daar sta ik nog steeds voor de volle 100 procent achter.

Labels: , , ,

2 Comments:

Blogger Erno Hannink said...

Echt leuk!

4/28/2007 02:35:00 AM  
Blogger Morris said...

Waarvan Akte!

4/28/2007 03:03:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home