5/02/2007

analyzing the city

Gisteren heb ik dan eindelijk een digitale camera aangeschaft. Ik maak eigenlijk niet zoveel foto's. Vooral waar het mijn beeldend werk betreft geef ik de voorkeur aan opslaan in mijn eigen geheugen, dat geeft ook de ruimte voor 'versprekingen' op papier; iets verschilde in werkelijkheid met wat ik tekende. Maar soms kom je ware poëzie tegen, zoals in bovenstaande foto, en op zo'n moment sla ik me (zij het figuurlijk) voor m'n kop dat ik geen camera heb. Deze sticker had ik al eens opgemerkt, maar niet goed gekeken omdat ik dacht dat het iets met het elektriciteitskastje (waar het is opgeplakt) te maken had. Zo zie je maar weer: Never assume anything! Bij mooi weer steekt dat '4' bord zo mooi af bij de blauwe lucht. Station Arnhem Velperpoort represent!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home