5/03/2007

file under "miscellaneous"

Een groot voordeel van een digitale camera is dat ik nu 'werk in wording' kan vastleggen. Ik maak wel schetsen, maar ik werk ze vaak evengoed uit tot een affe tekening of illustratie. Gisteren heb ik om de zoveel tijd boven een vel papier gehangen en even een kiekje gemaakt. En dan is het toch fijn om te(rug te) zien dat ik zoveel werk verzet in een dag (jawel!). Enfin, ik bladerde zonet even door mijn archiefkast (die ook nodig gearchiveerd moet worden, je kunt archiefkast tenslotte niet spellen zonder 'archief') en daar vond ik me toch een stapel schetsen in de volgende categorieën: 1) nooit uitgewerk,t 2) vergeten dat ik ze had, 3) om later in Photoshop uit te werken. Ik heb er hier 2 recentelijk vervaardigde exemplaren geplaatst. Dan nog dit: check vandaag de Volkskrant, mensen! Er is nanelijk aan Trik, mijn waarde kompaan en medestrijder, een artikel gewijd aangaande zijn expositie in Np3. Kudos, maat!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home